Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn
Bente Bakke retter en advarende pekefinger mot mine skriverier her på forumet. I en mail til meg skriver hun at jeg bør passe kjeften min.
Les selv :
"Til din orientering har jeg i dag sendt Sonja en mail på bakgrunn av tilbakemeldinger vi har fått om dine og Noras råd om at TSH bør være tilnærmet null.
Jeg har valgt å gjøre det på den måten fordi jeg ikke ønsker å skade Sonja eller nettstedet hennes. I reglene på forumet kalles det dere driver med for likemannsarbeid, og Sosialdepartementet har i sin veileder flere ganger presisert at likemannen ikke skal gå inn i behandlerrollen men drive med erfaringsutveksling.
Jeg er helt sikker på at dere vil klare å finne måter å formulere dere på hvor dere viser til egne erfaringer uten å anbefale andre løsninger som for dem kan være potensielt meget skadelige.
Da jeg tenker du kanskje vil bli litt forbannet på grunn av min henvendelse til Sonja, synes jeg det var riktig å gi deg et lite varsel. Hun vet ikke at jeg har vært i kontakt med deg."
Dette kan blive Sonjas stoffskifteforum` endeligt, hvis der indføres begrænsninger på ytringsfriheden her, hvilken i forvejen er af høj kvalitet, sober og under ansvar. Helt anderledes bedre end på de fleste andre netforaer.

Der er kun to valgmuligheder: enten fortsætter Sonjas som hidtil eller er n`Finn og nora ude.... fordi jeg regner ikke med, at de vil fortsætte med mundkurv på Og hvad med noras hjemmeside ? Skal den også forbydes?

Det kunne blive spændende at følge med og iagttage "bevisførelsen" for hvor lavt eller højt TSH bør være.... siden selveste sagkundskaben, både internt i Skandinavien og i det store udland, ikke engang indbyrdes kan blive enige herom i nu snart hundrede år.

Hvad siger Sonja?