Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Hybrid View
-
09-04-10, 10:41 #1
Sv: "Vindunderkuren" Bailine og Norsk Thyreoideaforbund
"Fikk brev fra NTF og sammen med det lå det reklame fra Bailine. Jeg synes ikke slik reklame bør sendes ut fra dem."
Tiltredes!
...for før i verden så hadde Dagbladet faste innslag fra Dusteforbundet (Fredrik Stabels fantastiske univers).
Det foresvever meg mer og mer at NTF kvalifiserer seg igjen og igjen for oppmerksomhet fra Dusteforbundet -
for man sitter jo og igjen med valget mellom å le eller gråte over slike "venner".
"Jeg sier ikke mer." (Stabel)Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
28-03-12, 16:57 #2
HA HA HA!!! « Av alle ting man kan ha, er prinsipper det aller vanskeligste » Fredrik Stabel

Jeg ser jo ikke helt hvilket prinsipp NTF har når de sender ut den ene brosjyren etter den andre, og om noe som er helt ubrukelig, mens brukelig informasjon som medlemmene virkelig trenger for å sette seg inn i sykdommen, støver ned i hjernen til de som sitter og ikke vet ut og inn i NTF.
Norsk Dusteforbund var som kjent meir enn eit avskrivingsbyrå for dustete prosa frå avisspalter, offentlege dokument og anna. Lillemaud var del av eit stabelsk univers som levde sitt eige liv i Welhavens gate, der Fredrik Stabel sjølv ein gong budde på pensjonat og fann levande modellar til menasjeriet sitt, som Beatrice Gulbrandsen (infantile Beatrice), Rasmus Rebell, forfattar og dobbeltmenneske, og alle dei andre. Det er løyndomen eller forklaringa bak Stabels unike humor, eit persongalleri som gjennom åra utviklar sin eigen absurde retorikk og surrealistiske tenkjemåte, uetterlikneleg av alle andre.Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
29-03-12, 14:47 #3
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
30-03-12, 12:45 #4
Det viser ihvertfall at de er fullstendig prinsippløse, når medlemmene kun blir en inntektskilde for legemiddelindustrien, som NTF stiller seg bak 100%, men også fra alternativ humbugbehandling som Bailine (mental trening, kosthold og aktivitetsøkning), mens relevant informasjon om å bli friskere med naturlig tyroxin fra Armour og Thyroid er nesten et ikke-tema.
Jeg er rystet. Egentlig burde jeg melde meg ut, men som medlem kan jeg i det minste sette fingeren på feilinformasjon / ingen nyttig informasjon og skape litt liv og røre som kanskje får andre medlemmer til å åpne øynene for NTF's bruk av dem (for hvilken vinning?)
Kevlin har rett ; Follow the Money!
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
13-05-12, 17:28 #5
Re: "Vindunderkuren" Bailine og Norsk Thyreoideaforbund
Hei
Jeg har meldt meg ut av forbundet. De er ikke interesert i nytt, og de aktive gamle medlemmene er fornøyd med tingenes tilstand. Jeg så hvordan lokalagene ikke får gehør for noe nytt, da vi prøvde her.
Dette var før jeg begynte på Thyroid, så det sier noe om et forbund som for meg er blitt et klubblag.
Jeg får bare se om de snur og blir mer ny orienterte, håper på det. De skal være våre pådrivere
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
-
13-05-12, 21:26 #6
Så vidt jeg kan se, er det det samme i Danmark ... Det bliver ikke anderledes, tror jeg.
Vi kunne lave en fælles-nordisk forening, tænker jeg nogle gange.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"Vindunderkuren" Bailine og Norsk Thyreoideaforbund
Av Qa i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 13Siste melding: 08-08-10, 18:43 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker