Jeg har full forståelse for at NTF ikke har kapasitet til å svare her; dette er jo ment som en annen arena/ forum og. Det jeg lurer på burde jeg kanskje ta opp direkte som medlem, men kan jo være at noen på forummet her har samme erfaring.
"Kværna" jobber langsomt her, så først i dag dukket en samtale jeg hadde med fastlegen min opp. Jeg har nettopp spurt om å få en rekvisisjon slik at jeg kan komme til endokrinolog... jeg får ikke engang snakket ferdig før vedkommende bryter av og sier følgende:"Hvis du tenker på noen som heter Omdal/Oftebro eller noe lignende, er svaret NEI. De er svartelista"... Det jeg tenker litt på nå er hvordan samarbeidet mellom NTF og DNLF er. Vedkommende lege jeg refererte til er utdanna i Norge(tipper UiO), medlem av DNLF. og ung. Hvor fikk hun/han denne "instruksen",mon tro? Fra DNLF? Interne møter?Hvis dette er stavdpunktet til DNLF , og Oftebro er "rådgiver "for NTF..hva har vi som pasienter å håpe på da?! Jeg kan alt for lite om disse foreningene og evnt. samarbeid, men "noe" skurrer iallfall i ørene mine..