Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Huff.. og sukk...
Hybrid View
-
08-07-11, 08:42 #1
Sv: Huff.. og sukk...
Synes det er rart at ikke all denne forskningen når fram til både de som studerer og til de som allerede er spesialister. For alle leger vil vel at pasientene skal bli raskest mulig friske vil jeg tro. Men jeg skal fortsette å ta tilskudd unttatt D-vitamin. Legen sa det ikke var nødvendig å ta tak i det med øynene for øyeblikket. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Det føles slitent i det høyre øyet og det venstre er litt rødt. Tror jeg får ringe å høre jeg.
Takk for svar begge to og ha en god helg
-
08-07-11, 08:51 #2
Om du har råd, går det jo an å få time hos en privat øyelege. Kanskje kan det være verd det, for å få deg mindre urolig?
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
08-07-11, 09:04 #3
Lignende tråder
-
huff (om den britiske endokrinologforeningen med det britiske thyreoideaforbundet)
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 12Siste melding: 06-02-10, 12:34 -
huff (om den britiske endokrinologforeningen med det britiske thyreoideaforbundet)
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 12Siste melding: 06-02-10, 12:34 -
Huff så oppgitt man kan bli! Blodprøvene mine plutselig er fine
Av Anne Ma i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 38Siste melding: 21-06-07, 01:16 -
huff så meg i speilet i stad
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 17-03-07, 17:46 -
Graves igjen.. sukk
Av Tone i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 21-08-05, 15:53

. Det kan nok ha satt noen smertefulle spor i deg når du får en sykdom i samme gruppe. Og faren din er nok ikke den eneste med en liknende historie.
Svar med sitat
Bokmerker