Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Huff.. og sukk...
Threaded View
-
08-07-11, 07:46 #7
Sv: Huff.. og sukk...
Ille det du forteller om faren din
. Det kan nok ha satt noen smertefulle spor i deg når du får en sykdom i samme gruppe. Og faren din er nok ikke den eneste med en liknende historie.
Smart å høre på JosieS og få kontakt med en øyelege eller klinikk raskt. Viktig at du har gode fagfolk, både til å behandle deg, og til å gi deg trygghet. Du blir ikke bedre av å gå rundt med angsten langt oppe i halsen!
Vær også klar over at når du går til en lege på sykehuset, så hører han til en annen "skole" enn de legene som ber deg ev kutte ut gluten. Man kan ha reaksjoner på gluten uten at det slår ut på tester, det skal finnes endel forskning om dette. Det kan være lurt å ha flere tanker i hodet samtidig, for eksempel at ikke alle leger kan alt, og at de tilhører forskjellige retninger. Det finnes forskning som viser at selen hjelper til å danne T3 fra T4 og det finnes forskning som viser at selen hjelper antistoffene til å gå ned. Legene har ikke lest all forskning å eget området, det er for mye stoff. Men mange leser dessverre alt for lite
Lykke til
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
huff (om den britiske endokrinologforeningen med det britiske thyreoideaforbundet)
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 12Siste melding: 06-02-10, 12:34 -
huff (om den britiske endokrinologforeningen med det britiske thyreoideaforbundet)
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 12Siste melding: 06-02-10, 12:34 -
Huff så oppgitt man kan bli! Blodprøvene mine plutselig er fine
Av Anne Ma i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 38Siste melding: 21-06-07, 01:16 -
huff så meg i speilet i stad
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 17-03-07, 17:46 -
Graves igjen.. sukk
Av Tone i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 21-08-05, 15:53

Svar med sitat
Bokmerker