Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Huff.. og sukk...
Threaded View
-
07-07-11, 18:33 #4
Sv: Huff.. og sukk...
Takk BenteR
Den varmet 
Det er vel mye slik at en synes at en har hatt nok opp igjennom åra, om en ikke skal få dette her også. I tillegg til ting en sliter med fra før.Det finnes absolutt verre sykdommer enn denne, men jeg kan ikke være glad for at jeg "kun" har fått Grave's heller.
Jeg prøver å tenke at,nå starta jo jeg med medisiner igår så blir jo ikke bedring akkurat enda, så må bare ta en dag av gangen. Men det er ikke lett å tenke positivt når en føler at det meste går imot. Jeg hadde akkurat tatt ett nytt skritt for å få bort svimmelheten jeg sliter med, for å få bedre livskvalitet. Så fikk jeg denne beskjeden og alt raste sammen igjen. Har hatt begrensninger i forhold til det å leke og være aktiv med sønnen min på 6 1/2 år men nå klarer jeg ingenting, annet enn å sitte å kose. Er så vondt.
Og forvirret blir jeg også, for her inne er det veldig mye skriv om hva som trigger antistoffer etc samt hvilke tilskudd en bør ta.
Så for 14 dgr siden begynte jeg med glutenfritt, tar tilskudd av Selen, D-vitamin m/E,Magnesium og C-vitamin. Har ikke drukket lettbrus eller spist noen form for lettprodukter på 1 mnd. Røyker, men ikke hele tida. Kan gå 3 dager mellom om jeg ikke føler for det men jeg synes det er godt iblant. Røyka 2 igår og hittills ingen idag.
Min lege på sykehuset igår når jeg framla alt dette sa, at det var ikke noe påvist at det hjalp i henhold til antistoffer til skjoldbruskkjertel. Kan hende med de som har spesiell intoleranse eller allergi, men da sier jo kroppen i fra uansett. Om jeg ikke hadde glutenallergi, så hadde det ingen hensikt sa han. Så om jeg var allergisk mot Egg, som jeg da er, så var det det som trigga mine antistoffer feks og da sa kroppen min ifra med kramper i magen. D-vitamin fikk jeg ikke lov til å ta mere når jeg ikke hadde mangel. Gjorde vondt verre. Og ikke fisk med tanke på jod. Lettbrus(aspartam) var bensin på bålet for alle betennelser sa han, om det så var i en tann. Så var ikke fan av det i utgangspunktet.Ellers bare alt med måte er det det hele dreier seg om,uansett om det gjelder sukker eller grønnsaker. Røyk rista han bare på hodet av for han mener det blir feil å si at det kan være årsak når det ikke er bevist. Det var svaret jeg fikk fra min spesialist på hormoner når jeg fram la det som hadde med kosthold og livstil å gjøre.
Ikke rart jeg blir forvirret.
Men jeg skal fortsette med glutenfritt litt til for å se om det bedres raskere enn forventet.
Jeg må jo bare holde ut. Ha en finkveld og
tilbake.
Lignende tråder
-
huff (om den britiske endokrinologforeningen med det britiske thyreoideaforbundet)
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 12Siste melding: 06-02-10, 12:34 -
huff (om den britiske endokrinologforeningen med det britiske thyreoideaforbundet)
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 12Siste melding: 06-02-10, 12:34 -
Huff så oppgitt man kan bli! Blodprøvene mine plutselig er fine
Av Anne Ma i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 38Siste melding: 21-06-07, 01:16 -
huff så meg i speilet i stad
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 17-03-07, 17:46 -
Graves igjen.. sukk
Av Tone i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 21-08-05, 15:53

Svar med sitat
Bokmerker