Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
06-07-11, 11:31 #4
Sv: Mindre bivirkninger av Eltroxin eller Euthyrox?
Som deg så føler jeg at jeg blir mer stabil gjennom dagen viss jeg tar levaksin i tillegg til Erfa. (50 mg levaksin, 90 mg erfa) Synes det fungerer noenlunde bra, men har av og til vurdert å prøve kun Erfa igjen. Det er en stund siden sist.Vet noen om det er mulig å få skrevet ut Eltroxin eller Euthyrox i Norge? Noen som har hatt de nevnte bivirkninger med disse medisinene? Er disse medisinene i det hele tatt annerledes enn Levaxin?
Det kom et alternativ til levaksin for noen år siden. Husker jeg leste det i Thyra (medlemsbladet til NTF), og også den forrige legen min nevnte det en gang. Jeg mener det er euthyrox, men jeg er ikke helt sikker. Jeg har ingen erfaring med den medisinen, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Men det kunne kanskje være verdt for deg å prøve den?Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Mindre HC med mer pregnenolone..?
Av Kevlin i forumet PregnenoloneSvar: 16Siste melding: 20-03-11, 21:36 -
Levaxin, Eltroxin, Euthyrox, kontraindikasjoner, kontraindikationer
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 30-05-10, 16:09 -
Levaxin, Eltroxin, Euthyrox, kontraindikasjoner, kontraindikationer
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 30-05-10, 16:09 -
Dårligt stofskifte eller ej - Euthyrox eller ej?
Av hannemiriam i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 08-04-10, 16:05

Svar med sitat
Bokmerker