Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
03-07-11, 19:38 #10
Sv: Er det mulig å få adekvat hjelp til en overkommelig pris?
Tror faktisk jeg skal prøve å kutte ut gluten. Starter på torsdag!! Må innrømme at jeg er litt skeptisk til en del sånne tester, for folk får ofte "diagnostisert" så utrolig mange intoleranser!! Men samtidig er jeg ikke i tvil om at kostholdet kan være årsak til plager som ikke går over. Jeg starter med glutenfritt på torsdag, og beholder timen på Heggeli i september. Hvis jeg er blitt bedre avbestiller jeg, hvis ikke skal jeg vurdere å ta den. Synes bare det er litt for mange penger det er snakk om... Så også dette innslaget fra TV2 Hjelper deg (det er nok noen år gammelt), og ble ikke mindre skeptisk..: http://www.tv2.no/play/nyheter/innenriks?progId=453068
Lignende tråder
-
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Pris etc på Erfa
Av Pluto i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 22-06-11, 11:57 -
Pris på årsforbruk Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-05-06, 14:52 -
Pris på Glucophage?
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 4Siste melding: 13-09-05, 22:12 -
Pris på armour?
Av Ruth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 27-06-05, 12:39

Svar med sitat

Bokmerker