Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
-
26-06-11, 17:26 #11
Sv: Armour på registreringsfritak
Gratulerer med resept på Erfa! Håper den vil gi deg bedre tider. Fint at du leser deg opp og lærer opp legen i sammme slengen
Vi er nødt til å lære mye om denne sykdommen for å få det bedre. Ikke gi deg. Vær tålmodig. Og fortsett å lese, det vil du vinne alt på!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
26-06-11, 20:48 #12
Takk Vigdis.
Jeg er også opptatt av å få litteratur på norsk for å spre denne viktige kunnskapen om sykdom i tyroidea. Boka "Hypothyroidism Type 2: The Epidemic" (ISBN 0-9752624-0-8) av legen Mark Starr er velskrevet og forståelig, men den finnes kun på engelsk! Nå vil jeg i det minste forsøke å få noen til gi den ut på norsk. Jeg sendte dette i e-post:
Hei (forlagets navn)...
Admin/Edit: les mer herSist endret av Admin; 02-07-11 kl 14:35 Begrunnelse: Off topic innlegg kopiert til en annen tråd
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
02-07-11, 10:36 #13
Er det andre her som har måttet underskrive en erklæring til legen?
Fastlegen hadde ellers ingen innvendinger overfor meg ved å skrive ut registreringdfritak på Thyroid fra Erfa, så nå tror jeg han er mer redd for å få problem "oppover" i systemet ved å søke Thyroid-medisin på registreringsfritak.
Selv hadde jeg ingen problem med å underskrive, fordi erklæringen går egentlig bare ut på at legen min har informert meg om sitt syn og om eventuelle konsekvenser ved medisinbytte til dissekert tyroxin.Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
-
02-07-11, 19:32 #14
-
04-07-11, 07:47 #15
Hei Blondie
.
Når du sier: lurer jeg på om du mener at det tar tid å få dette innvilget fra Legemiddelverket og at apoteket får den inn,
eller mente du at virkningen av Erfa-medisinen tar tid
(Jeg hører forresten også til i Troms. Vitusapoteket Helsehuset i Tromsø har resepten min på Thyroid fra Erfa inne og de sa det kunne ta noen uker å få det inn
)
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
-
04-07-11, 10:32 #16
Jeg mente at det tar tid å bli bedre av behandlingen. Men du har helt rett i at det tar tid å få medisinen også.
-
05-07-11, 13:47 #17
Hei Blondie.
Det er betryggende å vite at jeg ikke må bli utålmodig når jeg får startet på selve behandlingen.
Svar med sitat

Bokmerker