Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
02-04-08, 21:31 #4baremei Gjest
Det var litt av en historie, jeg er glad for at det går bra med datteren deres.
Jeg har litt av samme sykehistorie, men heldigvis uten dramatikken med barnet. Hun har rare tenner, muligens pga Neo-Mercazole de første 3 ukene etter svangerskapet, men sikre kan vi ikke være.
Vi følger opp 13-åringen med årlige blodprøver for stoffskiftet bare for å være sikre, siden vi har forskjellige stoffskiftesykdommer på begge sider, og kommer til å gjøre det med frøkna på snart 6 også bare det blir litt greiere for henne å ta blodprøve i armen. Hun er sååå flink til å bli stukket i fingeren, så vi gjør det snart, tenker jeg.
Er kjertelen din undersøkt med scintigrafi igjen for å se at ikke du har noen aktivitet i knutene? Blodprøver alene er ikke godt nok i ditt tilfelle, og var det heller ikke mitt.
Mine var "normale" i 10 år, med litt lav TSH og FT4 i nedre grense med FT3 pent og pyntelig på midten. Det var ikke før jeg fikk struma og fikk påvist aktive knuter at noe skjedde.
Lignende tråder
-
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Fra lavt til for høyt stoffskifte?
Av Nelly i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 30-04-09, 13:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08

Svar med sitat
Bokmerker