Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
21-06-11, 14:28 #9
Sv: Grusom ventetid :((
Ikke lett å slite med masse symptomer man ikke en gang kan forklare for seg selv.
Jeg er i motsatt ende av deg, har for lavt stoffskifte, men sliter også med symptomer fra både høyt og lavt.
Legen min skjønner ikke så mye, fordi "sroffskiftet er en ukomplisert tilstand så lenge man husker å ta medisinen sin".
Tror dessverre ikke min lege er et unntak; mange leger har skremmende liten kunnskap om noe så "enkelt" som hormoner.
Mitt beste råd er å lese deg opp, be om utskrift på alle prøver som blir tatt og ikke godta at legen sier alt er fint. Hvordan kan alt være fint, når kroppen sier noe annet?
Tiden nærmer seg 4.juli, så da nærmer det seg oppstart av medisiner for deg.
Lykke til!
Lignende tråder
-
Forhøyet anti TPO høyt stoffskifte.
Av ElisabethA i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 10Siste melding: 20-03-11, 13:43 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08

Svar med sitat

Bokmerker