Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
18-06-11, 21:17 #6
Sv: Grusom ventetid :((
Hei igjen!
Så du bor på Skarnes ja. Jeg bor på Kongsvinger
Og din norsk er perfekt!
Ikke sant, det er jo slik det er. Samme for meg, trodde det var stressymptomer jeg hadde. Var/er jo så populært med
stress. Og for høyt er det temmelig likt.
Da har du jammen meg stått på med bare 2 ukers sykemelding på såpass mange år med slit. Ikke minst det å ta seg av hus og 5 barn. Er det den dosen du da skal gå på framover eller justeres det hele tida? Hvor ofte går du og tar blodprøver? Har ikke rede på dette med doseringer i forhold til hvilke verdier enda jeg. Har 1 sønn på snart 7 og synes det kan være krevende til tider med alt som skal skje. Ikke er det lett for barn å forstå og sette seg inn i dette heller. Og det er ikke å forvente, for har inntrykk av at dette er en kompleks sykdom. Men er jo sårt når det kommer kommentarer som går i retning av at en ikke helt oppfyller forventninger. Min sønn spør stadig når jeg orker å gjøre forskjellige aktiviteter med han igjen. En vil jo så gjerne men...ting henger ikke helt i hop om dagen. Heldigvis har jeg en samboer som støtter opp, og hjelper til i hus og heim
Må si jeg ser fram til å få sjekket ting og få årsak/diagnose samt behandling så en kan komme sånn nogenlunde tilbake til verden igjen. Tok 1 kapsel Inderal Retard(betablokker) idag men syns ikke at det hjalp så veldig. Skjelver ikke så mye innvendig lenger kanskje, men har da fortsatt perioder med den høye pulsen. Må kanskje gi det ett par dager. Også kan du gjerne få litt varme av meg om det trengs, jeg har plenty. ;) Måtte formen din fortsette å krype oppover og ha en fortsatt fin Lørdagskveld.
Hilsen Lise
Lignende tråder
-
Forhøyet anti TPO høyt stoffskifte.
Av ElisabethA i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 10Siste melding: 20-03-11, 13:43 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08

Svar med sitat

Bokmerker