Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
17-06-11, 16:13 #3
Sv: Grusom ventetid:((
Hei,
vart henvist til Konsvinger sykehus av en lege(ikke fastlegen) som mente på at mine symptomer var nok lavt stoffskifte uten at se prøver. Fikk beskjed av spesialisten at dem ikke kunde gjøre nåe uten at det var faslegen som skulle ordne opp idet.
Gikk til fastlegen og krevde Levaxin på prøve i 3 månader. Han var ikke enig uten skulle ta prøver først som han senare sier "er fine". Legen sur og sinte skrev ut Levaxin bare før og bli ferdig med meg. Tok prøver og som jeg fikk svar på 2 uker senare som han sa var "fine". Jeg fikk respons på Levaxin på en gang og fikk livet tilbake! Etter i vart fall 11 år med slit hos flere leger uten resultat.
Trist at man må vare aggresiv før at overbevise legen.
Stå på!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Forhøyet anti TPO høyt stoffskifte.
Av ElisabethA i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 10Siste melding: 20-03-11, 13:43 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08

Svar med sitat

Bokmerker