Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
16-06-11, 20:33 #4
Sv: Hvorfor er forholdet mellem Reverse T3 / Total T3 vigtig?
Jeg ved det ikke, Lisbeth
Men noget ved jeg dog: det tager tid at genoprette den rette T3/rT3 ratio over tid. Jeg tror, at først hvis det fremgår af gentagende målinger at T3/rT3 ratioen forbliver for lav, bør man overveje at øge medicinen. Ude i verden bruges syntetisk Slow Release Triiodothyronine, men Thyroid's proteinbundet T3 er (mener jeg) det næstbedste, netop fordi den er mere "holdbar" (i kroppen) end syntetisk Liothyronin.
Spørger du, fordi du har fortsat for mange symptomer, trods behandling med Erfa Thyroid? Min erfaring er, at "reparation" af kroppen fortsætter uanset at der fortsat er symptomer på hypothyreose. Selv efter snart 5 år i behandling med Thyroid, bemærker jeg nye "gevinster" af behandlingen, som om kroppen fortsat reparerer de skader, der er opstået under 28 år på Eltroxin, så måske er det kun spørgsmål om tid, før symptomerne bedres, et efter et?
Hej Vigdis
rT3 måles i blodserum, her beskrevet hos Unilabs.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Relation mellem hypothyreose og B12 vitamin
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 1Siste melding: 09-11-10, 13:06 -
S-reverse T3
Av Pluto i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 10-09-10, 01:02 -
Forholdet mellom FT4 og TSH
Av biff i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 22-05-10, 09:27 -
Lege-pasient-forholdet ved funksjonelle lidelser
Av Mod i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 0Siste melding: 21-12-09, 00:33 -
Afi-B-Total
Av Damen i forumet B-vitaminerSvar: 0Siste melding: 17-12-09, 23:01

Svar med sitat

Bokmerker