Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Pris etc på Erfa
Threaded View
-
16-06-11, 13:30 #11
Sv: Pris etc på Erfa
125 mg koster litt over 1600 kr for 500 tabletter. Spør på apoteket før du bestiller, noen apotek tar mer for å selge deg tablettene. 30 mg koster ett sted mellom 100 og 1300 kr. Fordelen med flere styrker med tabletter, er at du kan få en mer nøyaktig dose. På den annen side vet jeg ikke hvor mye det har å si, om du har samme mengde du deler over et visst antall dager. Da blir kanskje den halve tabletten litt mindre den ene dagen, og litt større den neste. Om du skjønner hva jeg mener. vet ikke om det betyr så mye for kroppen min om det blir en liten ulikhet mellom dagene. Thyroid virker i 28 timer i kroppen i følge legen min, så jeg antar at en liten skjevhet tåles bedre med thyroid enn med syntetisk som ikke har så lang virketid.
Angående grain: Endel av oss har brukt andre typer thyroid før Erfa. Alle har blitt oppgitt i grain. Erfe er såvidt jeg vet den enste som ikke bruker grain. Det tar litt tid å venne seg av med den betegnelsen. 125 mg er lik 2 grain, for eksempel, 60 mg er lik 1 grain osv.
Fritak: mener du blå resept? Kun en sykehuslege eller endo kan gi deg Erfa på blå resept. Fastleger kan det ikke. Men han/hun kan godt skrive ut Erfa på godkjenningsfritak, regninga må du stå for selv.
Lykke til!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Pris på Thyroid fra Efra via Vitus
Av Anne Ma i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 18Siste melding: 03-01-10, 01:21 -
Pris på Armour/hvor er det billigst?
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 11-08-09, 21:06 -
Pris på årsforbruk Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-05-06, 14:52 -
Pris på Glucophage?
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 4Siste melding: 13-09-05, 22:12 -
Pris på armour?
Av Ruth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 27-06-05, 12:39

Svar med sitat
Bokmerker