Velkommen på forummet, Wilma. Ked af, at du har anledning til at finde os.
Sitat Opprinnelig skrevet av Ceven Vis post
Jeg vil ikke skrive et langt indlæg om, hvad jeg har været igennem, siden jeg fik fjernet min skjoldbruskkirtel i 2009, (det kan du læse, hvis du søger på indæg fra Ceven)
Mange her har et link til deres "forhistorie" i deres signaturer, for netop at hjælpe med at finde ud af om hinandens grunde til at være her.

Sitat Opprinnelig skrevet av Wilma Vis post
Han sendte en mail til mig med laboratorieresultaterne (som jeg ikke forstår) og skrev at 'tallene' var fine.
Hvis du fjerner evt. personnummer (følsomme oplysninger) og videresender lægens e-mail til os her, kan vi hjælpe med at sætte tallene i tråden.
Jeg synes, du skulle spørge nogle herinde angående dine stofskiftetal. Der er nogle, som er meget kompetente til at tolke og forklare de forskellige tal og deres indbyrdes forhold. Så hvis du starter en tråd under forumet for blodprøver, så får du sikkert rigtig god respons.
Vi vil hellere anbefale, at man holder sig til samme tråd, medmindre man ønsker starte et helt nyt emne, udenfor ens eget case. Forummet er konstrueret til at sende automatiske beskeder om nye indlæg i eksisterende tråde, mens nypostede tråde kun opdages af dem, der tilfældigvis kommer forbi.
Sidst jeg var ved læge fik jeg at vide, at alle de andre stofskiftepatienter hun havde, ikke havde nogen problemer!
... eller ikke turde betro sig til hende, velvidende om, at de lige så godt kunne tale til en dør?

Wilma? Hvad siger du til den tanke, at din stofskiftesygdom har udviklet sig snigende og så længe, at den sagtens kunne være den oprindelige årsag til din psykiatrisk diagnose? Har du vidst, at mangel på thyroideahormoner (uanset årsagen) medfører udvikling af alskens psykiske sygdomme, sekundære til lavt stofskifte? Du finder en hel del om emnet i forummet Stoffskifte og kognitive, psykiske og nevrologiske plager. Ved du, at af alle speciallæger, er det psykiatere der oftest opdager lavt stofskifte eller forløbere dertil?