Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
24-05-11, 07:47 #1
Sv: Giftig læge: Birte Nygaard fra Herlev Hospital
Jeg bliver kvalm af den reklame for Tyrhoideaforeningen. Hvor er vi henne, når den forening, der skulle kæmpe for vores rettigheder og velbefindende, fremstiller stofskiftesygdom så rosenrødt??? Ja - jeg så det godt - i hænderne på Merck Serono m.fl
-
25-05-11, 14:57 #2
Skal man le eller græde? Man burde lave et modspil til videoen og lægge den på youtube ... uden solskinshistorie og sommerfugle. Jeg kan mærke jeg bliver aggressiv nu og får lyst til at pande nogen ned. Helt klart et tegn på for lidt af det vidunderlige eltroxin.
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!
-
27-05-11, 06:22 #3
Det er simpelt hen for langt ude!!!! Hvor er det godt at vi har det her forum. Uden det ville jeg ikke vide hvad jeg skulle gøre - TAK alle sammen
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
-
27-05-11, 07:12 #4
Jeg synes, at OBS- indslaget fra den danske patientforening tegner et meget urealistisk billede af, hvad det vil sige at have en stofskiftesygdom. Hvis den opfattelse spreder sig, er det jo klart, at man bliver opfattet både som hypokonder og et psykiatrisk tilfælde, når man hører til den (store) gruppe, der IKKE er åh så let at behandle. Jeg bliver simpelt hen så harm over sådan noget!
-
27-05-11, 19:53 #5

Svar med sitat

Bokmerker