Jeg fik det også meget, meget værre i starten. Første gang jeg prøvede de naturlige hormoner, blev jeg så bange over de reaktioner, der kom fra min krop, at jeg opgav. Men jeg prøvede igen, og denne gang holdt jeg ud. Jeg er gået meget langsomt frem, og der gik temmelig lang tid, før jeg for alvor fik det bedre. Der er lang vej endnu, men nu er mine dårlige dage allerede langt bedre end mine "gode" dage på den syntetiske medicin. Mit bedste råd til dig er : Gå langsomt frem, hav tålmodighed og læg mærke til de små fremskridt. Det første positive jeg lagde mærke til var, at mine negle blev normale efter at have været fuldstændig flossede, rillede og bulede i årevis. Det næste positive var, at jeg begyndte at drømme om natten - det havde jeg ikke gjort længe. Og lige så stille kom der mere og mere bedring. Fornylig er jeg begyndt at køre bil igen, det havde jeg ikke gjort i mere end to år på grund af pludselige svimmelhedsanfald. Jeg håber, at de naturlige hormoner vil gøre en lige så stor forskel for dig!!