Sitat Opprinnelig skrevet av Nora2 Vis post
Hei igjen jenter(og gutter)
Nå har jeg lest gjennom alle innleggene under denne tråden. Og jeg kjenner meg igjen i så mange plager...Jeg var instruktør på et helsestudio før og var i kanon form helt til det sa pang...Nå sliter jeg med å gå en tur med barnevogna. Og håper jeg ikke møter på folk mens jeg er ute, allerminst kjentfolk. Jeg føler meg så stygg og utilpass at det er ubehagelig å møte gamle kjente. Det er som om kroppen skriker etter noe men jeg vet ikke hva. Mest sannsynlig både Hc og andre hormoner. Som skrevet i innlegg tidligere har jeg kontakt med en lege MT på Balder klinikken og vi skulle ha tlf time i dag. Men den ble avlyst fordi det var så travelt der...Dette er andre gangen på kort tid. Jeg føler ikke han tar meg alvorlig. Nå bruker jeg ingenting annet enn kostilskudd. Og timen på Heggeli er ikke før om tre mndr.Hvis formkurven fortsetter å dale vet jeg ikke hva jeg skal gjøre....
Det er i allefall til stor hjelp å lese det dere skriver. Og vite at det fins andre der ute med mange av de samme plagene...Og at dere får hjelp
Hei Nora:-) Jeg synes du bør få prøve hc, du har jo lave kortisolverdier. Jeg prøvde alt annet først men bare hc hjalp. Jeg gikk også til MT. Si at du er desperat og MÅ få prøve hc. Overdriv heller enn å være nøktern mht symptomer. Si at du heller får trappe ned igjen etter noen mnd dersom det ikke virker, men at du er nødt til å få prøve det. Veien er lang å gå, med mye prøving og feiling, men man kommer i mål etter hvert, det er jeg sikker på. Lykke til.