Viser søkeresultater 1 til 10 av 187
Threaded View
-
09-05-10, 20:23 #11
Sv: Hukommelse
Hei, jeg har det også sånn at jeg "glemmer" hvordan det er å svelge! Kan være fryktelig ekkelt av og til!
En gang jeg hadde halsbetennelse ble jeg akutt lagt inn på sykehgus for jeg hadde mistet svelgerefleksen helt- kunne ikke svelge mitt eget spytt (i det heletatt) og måtte ligge en uke på sykehus med intrevnøs vesketilførsel pluss antibiotika intrevnøst
Så en hel uke tok det utenat hverken tørt eller vått gikk ned, men klarte å svelge mitt eget spytt etter tre-fire dager da
Fælt
(første gangen jeg trodde jeg klarte å svelge, konset og konset leeenge, så kom vannet ut nesen istedet for å renne ned i halsen (!!!!).. så da ble det enda noen dager med intrevnøst vesketilførsel på meg)
Ikke heeelt det samme det jeg beskriver her da, men mtp å glemme hvordan man svelger sånn i det daglige, har jeg ofte, det er rart og ekkelt!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Fikk Graves disease i 1999
Av atv i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 86Siste melding: 04-11-08, 13:27 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat

Bokmerker