Viser søkeresultater 1 til 10 av 187
Threaded View
-
17-12-06, 18:16 #11
Har vært under behandling i seks år, men legene har til tidligere i år ment at verdier innenfor normalen er bra, fikk først i år økt dosene. Har ligget på tsh rundt 3,6 og FT4 10-12. Etter doseøkning TSH 2,7 ft4 14 for så å gå tilbake til de gamle verdiene etter en stund på økte doser. Har vært mye stress ei stund men har hatt det tøft helt siden etter doseøkning.
Ja har sett at mange har det best med verdier i øvre grense på ft4, og og tsh under 1, men virker som økning slår meg helt ut. Det verste er vel at undertrykket mitt er blitt litt høyt 135/90 etter økning. Har hatt 120/70 før, har blitt mer tungpust, og hatt perioder der hjertet raser av gårde. Dette er også i de periodene som jeg føler meg værst. Kan kjertelen fungere bedre i perioder, og at jeg da får for mye thyroksin?
Disse forstyrrelsene er det pga tetthet i øre-nese-hals, eller er det forstyrrelser på nervesignaler? Har lurt på dette. Er så tungt når alt slår til for fullt. Tetthet hadde det jo vært mulig å få gjort noe med, men verre med det nevrologiske. Var jo både i mr, og til nevrografi og EEG uten at de fant noe der, dette ble jo gjort uten kontrast, men kan jo utelukke mye med disse undersøkelsene.Har veldig mye hodepine, og det kjennes ut som svie i hode. Har det samme i nakken + at jeg hører sprake lyder fra nakken. pussige greier. Blir jo så redd for at sansene en dag skal utebli helt, vet ikke om jeg hadde mestret det. Eneste jeg hadde ønsket meg nå er å fått noen friske dager.Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Fikk Graves disease i 1999
Av atv i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 86Siste melding: 04-11-08, 13:27 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat

Bokmerker