Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
25-05-11, 08:24 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Det er jo også det, Nielsigne, at jeg startet med økt dose av DHEA og testosterongel. Og alle hormoner påvirker hverandre, om jeg har forstått det rett, slik at jeg nå som jeg bruker mange andre hormoner, ikke trenger så høy dose thyroid som tidligere. Så å gå tilbake til 230 mg er kanskje for mye nå, fordi situasjonen (altså flere hormoner) ikke er lik nå som ved forrige måling. Jeg er litt forvirret. Og hodet er helt på bærtur, som vi sier på norsk. Det kan hende jeg skal ringe legen og be om å få snakke med ham. For uansett må jeg jo opp i dose. Men siden jeg har kludret det til og også vært litt enda lavere enn jeg har vært nå i det siste, så har jo blodprøven også fanget opp det. Men å øke helt tilbake til 230 mg er kanskje å skyte over mål?
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker