Idag hadde jeg legetime kl. 10:30, dette er min lege nr. 3, men han behandler meg som et barn! jeg forsov meg og ringte 10:35 og da fikk jeg regelerett en liten trussel: du må jo forstå at du egentlig er i en situasjon nå at du er uten sykemelding fra idag dermed er du friskmeldt fra idag av, jeg har det veldig travelt sa han i DEN tonen.

Javel sier jeg det er jo derfor jeg ringer, har du tid til meg en annen dag da? han bekreftet i en sur tone at han hadde fullt. SÅ da sa jeg ja ok, da må jeg jo finne meg en annen lege som har tid til meg. Så kom det at jeg kunne aller nødigst få en time imorgen kl. 15.00. Så den tok jeg.

Forstår jo at legene blir oppgitt hvis pasienten ikke dukker opp, men jeg ringer alltid og hvor mange ganger har ikke jeg sittet å ventet i timevis etter å ha hatt en avtale?

Jaja men hva gjør jeg nå da, jeg liker ikke tonen han har ovenfor meg, som om jeg ikke har peiling på noe som helst. Det er jo et av problemene mine at jeg ikke fungerer om morgenen, sliter med søvn og har fått Imovane for n'te gang, OG anti deppressiva som jeg egentlig ikke ville ha men han mente at depresjon må behandles ellers så går den ikke bort.

Endelig en god natt søvn, etter å ha gått opp på Levaxin for å få mer krefter. Min siste måling var TSH på 0.01 og T4 på 20. Inderst inne tror jeg at alt kunne vært løst med en høyere dose, så nå tar jeg 150 micro gram Levaxin hver dag + 200 hver søndag. Skal opp til mellom 23-25 på T4. Jeg lå på 22 og datt ned til 15, så sa den forrige legen min at prøvene mine var fine! Ikke rart at jeg merket forskjell.

Ser syk og utslitt ut, er vant til å være en propell og ordne opp i det meste. Føler at ingen tror meg og nå etter denne tlf samtalen sitter jeg å griner, jeg er så lei av dette! Ser ikke ut til at jeg kommer meg tilbake til jobb. Har vært sykemeldt siden Mars. Jeg er så inderlig lei, vet ikke hva som er best å gjøre. Helt tom for energi, helt maktesløs!

Tenker på å bestille time på Arendal Helsesenter, der er det ivertfall en lege som vet hvordan dette føles har jeg lest. Har noen erfaring med Bjørn Olav Øverby ? Jeg leste denne: Stoffskifteskolen

Vel solen skinner ute, det er jo et stort lyspunkt!

Klem til dere alle!