Viser søkeresultater 1 til 10 av 61
Threaded View
-
12-12-09, 23:24 #10
Sv: Nytt liv... etter operasjon
Jeg ved ikke hvor gammel du er, men uanset om man er yngre eller ældre - kan man gå glip af masser af liv, hvis tiden skal bruges på at vænne sig til et dårligt liv. Man bliver aldrig som "før" igen, men man kan blive meget bedre end man tør håbe på, hvis man tager skeen i egen hånd, som du jo kan finde ud af, læser jeg her.
Er du fulgt tæt af lægerne? Eller er du blevet udskrevet tilbage til fastlægen?
Ved du, at man ikke burde sætte folk på Levaxin, før ens binyrer er kontrolleret for ydeevnen, hvilken nærmest altid er forringet efter så mange år med stressfuldt liv + konsekvenserne af stoffskiftesygdom. Hvis du er blevet kontrolleret for binyrerne ved Synachtentest og har fået besked på at dine binyrer er helt i orden - kan du lige så godt glemme det og i stedet nærstudere tråderne i underforummet Binyrer.
Det er imponerende, at du kunne genoptage jobbet så hurtigt, men her kan jeg få en mistanke om, at nu er det din viljestyrke og dine binyrer som trækker det meste af slæbet og hvis du ikke er meget obs på det - vil det en skønne dag gå helt galt. Vi er flere her, der har prøvet at være i dit sted. Medmindre du er meget heldig og har en helt ekseptionel læge - bliver du nødt til selv at skaffe dig den nødvendige viden for netop ikke at komme ud for ubehagelige overraskelser i fremtiden.
Jeg vil opfordre dig til altid at have udskrift af dine blodprøver med hjem fra lægen og poste dem her med mellemrum, hvor de bliver bevaret så du kan nemt følge med udviklingen og vi andre kan hjælpe dig bedre, end hvis der ingen prøver er at bygge overblikket på.
Rigtig god bedring og selv om vejen er lang stenet, er det så absolut ikke håbløst at vente sig noget godt af fremtiden.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
EU-forbud mod urtemedicin 1/4-2011: Underskriftsindsamling
Av Nielsigne i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 2Siste melding: 16-04-11, 18:15 -
Endokrinologi for gynekologer - eksempel på Teorier av 2009..
Av Kevlin i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 0Siste melding: 06-04-11, 10:47 -
Blodprøvesvar januar 2011 - forvirret
Av helgemann i forumet BlodprøverSvar: 29Siste melding: 22-01-11, 22:34 -
24.02.2009: Påbegynt dagbok
Av Vigdis i forumet DagbokerSvar: 3Siste melding: 18-07-10, 12:02

Svar med sitat

Bokmerker