Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
23-05-11, 10:11 #10
Sv: Legen sier jeg er frisk, men gir meg likevel Levaxin...
Hei Sharah
Jeg vet hvordan du har det, min lege sa også at jeg var frisk for mine prøver var helt fine. Selv om jeg hadde en svulst i halsen som var som en halv banan! og jeg var helt Hyper og kroppen min var utslitt, betennelser og indre blødninger kom etterhvert osv. Det endte med at jeg opererte bort hele kjertelen på eget ansvar.
Det er nå 2 år siden, jeg ante ikke bivirkningene av et slikt valg så jeg sliter fremdeles med en slags sorg over å ikke ha kjertelene som styrer hele kroppen.
Idag hadde jeg legetime kl. 10:30, dette er min lege nr. 3, men han behandler meg som et barn! jeg forsov meg og ringte 10:35 og da fikk jeg regelerett en liten trussel: du må jo forstå at du egentlig er i en situasjon nå at du er uten sykemelding fra idag dermed er du friskmeldt fra idag av, jeg har det veldig travelt sa han i DEN tonen.
Javel sier jeg det er jo derfor jeg ringer, har du tid til meg en annen dag da? han bekreftet i en sur tone at han hadde fullt. SÅ da sa jeg ja ok, da må jeg jo finne meg en annen lege som har tid til meg. Så kom det at jeg kunne aller nødigst få en time imorgen kl. 15.00. Så den tok jeg.
Endelig en god natt søvn, etter å ha gått opp på Levaxin for å få mer krefter. Min siste måling var TSH på 0.01 og T4 på 20. Målet mitt er å komme opp mellom 23 og 25.
Ser syk og utslitt ut, er vant til å være en propell og ordne opp i det meste. Føler at ingen tror meg og nå etter denne tlf samtalen sitter jeg å griner, jeg er så lei av dette!
Tenker på å bestille time på Arendal Helsesenter, der er det ivertfall en lege som vet hvordan dette føles har jeg lest. Har noen erfaring med Bjørn Olav Øverby ? Jeg leste denne: Stoffskifteskolen
Lignende tråder
-
Grei T4 sier legen, men lav TSH. Føler meg allikevel sliten!
Av minus i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 05-06-13, 20:19 -
Legen sier jeg er OK
Av kurt i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 33Siste melding: 25-06-11, 07:16 -
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09 -
Nå optimalt behandlet med Levaxin, men blir likevel litt for mye trøtt på dagen
Av minnie i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 27Siste melding: 09-05-08, 08:39

Svar med sitat
Bokmerker