Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Når jeg blir gammel
Threaded View
-
20-05-11, 15:24 #1
Når jeg blir gammel
Når jeg blir gammel og ikke klarer meg selv, vil jeg bo på et sted som Lotte sykehjem
Det aller første vi gjorde var å kvitte oss med uniformene. Fra nå skulle Lotte være et hjem og ikke en institusjon. Så stengte vi personalrommet. Vi ville ha slutt på følelsen av «oss» og «dem», og være sammen med beboerne hele tiden.Det nye grunnprinsippet ble at Lotte er beboernes hjem. De ansatte er bare gjester i deres hjem. Beboernes ønsker og behov skulle være rettesnor for arbeidet, ikke systemer eller vaktplaner som skulle gå opp.I dag er sykefraværet 0,8 prosent – det laveste i hele Danmark.Verdighet og respekt er nøkkelord for Thyra Frank. Derfor bruker de for eksempel ikke bleier på Lotte uten i helt spesielle tilfeller. I stedet følger de beboerne hyppig på toalettet, også om natten. Sovemedisinene forsvant også etter omleggingen.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Opplever da at til mer sliten jeg blir, så blir jeg overfølsom.
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 19-12-07, 16:00 -
Gammel journal - mye rart?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 03-09-07, 11:18 -
gammel bruker blir som ny
Av hanne i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 18-09-06, 23:06 -
Er det MULIG?! (2 år gammel ME-diagnose..)
Av Ruth i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 4Siste melding: 29-08-06, 15:53 -
gammel posting
Av pandalakris i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 5Siste melding: 19-09-05, 13:01

Svar med sitat
Bokmerker