Jeg har svært gode erfaringer både med DHEA og hydrokortison. Jeg vil legge til et stort men, for jeg ser at du behandles på Balder, der gikk jeg også, frem til i fjor sommer.

For min del var ikke behandlingen jeg fikk på Balder bra nok. Jeg ble gående halvbra eller halvdårlig, det var utilfredsstillende etterhvert som tida gikk. Og jeg tror det skyltes at jeg ikke fikk nok av de andre hormonene jeg også trengte. Da jeg begynte på en stor dose pregnenolone, for å bygge opp lagrene, testosteron, en større dose DHEA (brukte 12,5 mg, økte til 25 mg), østrogen og progesteron følte jeg meg frisk. Men må legge til at jeg i samme tidsrom også gikk på tre mnd med soppkur og sterke probiotika. Men jeg tror at det at jeg fikk resten av hormonene jeg var lav på, var essensielt. Hormonene henger sammen! (les tråden min om noe er uklart)

Ta medisinene med godt mot, vær tålmodig. Men sjekk også om det er flere hormoner du ligger lavt på, jeg tror tilfriskningsprosessen kan gå raskere dersom du får et bredere spekter med hormoner. Vel og merke hvis det er der problemet ligger.