Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
07-07-09, 15:38 #1
Sv: Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Hej arenys

Håber du er ok. Nu har vi haft en del hede dage... kan du mærke forskel fra forrige sommer og nu?
Ja, har du været i kontakt med din læge fornylig? Ved han/hun at du er i en anden behandling?
Jeg har mødt min egen læge i en anden anledning fornylig. Hun overraskede med at sætte sig ned og udskrive recepten på Westhroid i tilfælde af, at posten/tolden skulle stille op med en krav på dokumentation for forsendelsen. Men det er nok ikke alle læger, der tager det lige så pænt.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
08-07-09, 17:52 #2
Sv: Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Er nu kommet godt og vel halvt igennem min omstilling fra thyroxin til Armour og kan med glæde berette, at det bare går fremad.
Jeg har ændret min inaktive tilværelse på min sofa, til et meget mere aktivt liv. Har igen fået lyst til at opholde mig ude i solen, har lyst til at se andre mennesker og være mere social, har fået glæden tilbage ved musik, bøger og mine andre interesser. Deltager igen i huslige gøremål, går i forretninger uden angst for angstanfald – væk er de underlige kramper i fødder og ben. Dog døjer jeg stadig med lidt tinnitus, men det regner jeg med forsvinder når jeg lærer at justere medicinen.
Alt i alt synes jeg, at der er sket så meget positivt og jeg glæder mig til, at jeg snart bliver fuldbefaren ”Armourist”.
Dengang jeg først fandt ud af, at man havde ændret i indholdet af Eltroxin styrtede jeg op til egen læge og forlangte et alternativ. Jeg havde på det tidspunkt læst en del om Armour og syntes at det lød spændende. Lægen ville ikke udskrive Armour til mig, da han ikke kendte midlet overhovedet.
Fair nok – jeg ville ikke være tryg ved en læge som udskriver medicin han/hun ikke har noget kendskab til. Men der er jo ikke noget der forhindrer lægen i at søge oplysninger på samme måde som jeg har gjort. Min egen læge ved godt at jeg har søgt hjælp i udlandet og jeg sørger selvfølgelig for, at holde ham underrettet (Blodprøveresultater og medicin, ja jeg endda har været så venlig at forære ham indlægssedlen fra Armour). Så, jo han kigger med fra sidelinjen og mit håb er, at han en dag hiver receptblokken frem og udskriver Armour til de patienter der måtte have behov for det.
Jeg vender tilbage når der er nyt at berette. God Sommer
Lignende tråder
-
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat

Bokmerker