Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Threaded View
-
04-05-11, 14:54 #28
Sv: Dosering av ERFA under graviditet. Legene mener jeg skal minske dosen. HJELP!
Sådan generelt sagt... er det måske på høje tid med at ophøre at henvise til denne læges udsagn. Det lader til at hun mener, som vinden blæser... snart det ene, snart det modsatte.
Vilje. Jeg ved ikke hvorfor du bruger Liothyronin ved siden af Erfa Thyroid. Endda så høj en dose som 50 mcg. Hvis din graviditet er plagsom, kan det være at du mangler andre hormoner, hvoraf østriol bør ligge højt i graviditeten og 90% af den bør (ellers) dannes af fosteret (skrev om det her). Måske underskud af andre hormoner skaber et behov, hvor Liothyronin bruges af kroppen som erstatning for de hormoner der ikke er nok af. Hormone Feedback går ad uransagelige veje... særlig i graviditeten.
Jeg har ikke så meget andet at tilføje, at havde det været mig, gjorde jeg det samme som du. Og ellers gør det mig ondt at tænke på, at når det kommer til helhedsmæssig hormon-kundskab - er vi alle, mere eller mindre overladt til os selv fordi lægerne ikke kan overskue helheden udenfor den "boks" de har valgt som "speciale".
Hvad der dog interesserer mig mest lige nu er - hvordan du har det. Jeg håber du trives, og jeg nærmest er så sikker på, som amen i kirken, at du ville have det meget værre uden doseøgning. Krydser fingre for alting.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Dosering av erfa thyroid
Av coco i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 46Siste melding: 04-09-11, 21:55 -
Pakningsvedlegget til Erfa? Om dosering.
Av Fanteri i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 01-08-10, 11:41 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker