Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
23-04-11, 09:45 #8
Sv: Etter 1 år på Levaxin... hva skal jeg gjøre videre nå?
For vanlige leger finnes ikke binyrerproblemer før du har Addison. Det er et problem. Vil du ha behandling for binyrer, kan du måtte gå til en privat lege, som for eksempel en lege på Heggeli i Oslo som er mye omtalt her på forumet. Legene på Balder driver litt ulik praksis. Noen få fastleger kan gi kortison ved lave kortisolverdier. Men ikke gi opp av den grunn! Husk at dette er noe de ikke har lært på doktorskolen sin. Vurder om du har råd og er villig til å bruke ett sted mellom 20-40 000 det første året hos en privatlege på undersøkelser og medisiner, eller om du vil lete etter en ny fastlege, eller forsøke å overbevise den du har.
Du kan starte med å be om en spyttprøve x4 fra Aker (gratis for deg) http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1502899 Skriv ut denne og vis den til legen om han mener blodprøve er best.
Ta med lang liste over dine symptomer. Print ut adekvat info. Ta med deg mannen din slik at han kan hjelpe deg med å samle info og sankke med legen dersom det er virent for deg. Ser du bor i Agder, det nevnes en privat lege i Arendal (Øverbye???) her på forumet som skal være bra, sjekk om leger på forumet.
Jeg la ut definisjoner på ME er for en ukes tid siden, har du ME i følge den? i såfall bør du kanskje snakke med legen din om det også. Det er jo en tendens (lei) til at vi får diagnosen psyke eller ME når de ikke kommer videre med oss og vi blir sprudlende friske.
Jeg kan anbefale Heggeli og legen med initialer DS av hele mitt hjerte, det er der jeg ble frisk.
Les deg opp, det finnes ingen annen vei! Den er lang og konglete, men akkurat nå er det kanskje det aller viktigste du kan gjøre• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Jeg er 27 år og har Graves-hyperthyreose. Har fått diagnosen i 1999
Av irina i forumet OperasjonssalenSvar: 14Siste melding: 10-08-10, 22:45 -
Hva skal jeg gjøre? Hva har jeg rett på?
Av Frustrert i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 11-05-08, 20:23 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36 -
etter inntak av levaxin
Av pusur i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 20-02-07, 17:55

Svar med sitat

Bokmerker