Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Thyreoidea og kunst!
Threaded View
-
20-03-11, 07:53 #9
Thyreoidea og kunst!
Jeg har nå kommet frem til et navn på utstillingen. Det ble verken monster eller sommerfugl i navnet. Det ble "Forstyrrelser. En dokumentar".
Takk til alle som har hjulpet til med navneprosessen!
Ellers går arbeidet fremover. Du kan lese mer på bloggen min.
Jeg har intervjuet en psykiater. Det var interessant å snakke med ham. Til uka skal jeg intervjue en endokrionolog. I mai skal jeg også intervjue en lege. Jeg har fått hjelp til å stille gode spørsmål av flere som kjenner problemene på kroppen. I det hele tatt er det mye i denne utstilligen som har blitt til ved hjelp av flere. Takk!
Det kan hende jeg trenger en deltager til. Barn, ungdom, voksen, mann eller kvinne. Om du har lyst til å bli med, ta kontakt med ruthroland (krøllalfa)gmail.com. Å delta krever ikke så mye av deg: svare på noen spørsmål, sende meg noen fotografier av deg selv og snakke litt om hvordan du har det i en diktafon jeg sender deg.Ruth Roland (f. 1960) er utdannet ved Statens Kunstakademi Oslo, samt ved Statens Håndverks- og Kunstindustriskole, innenfor grafikk og maleri.
Kunstverk av Ruth Roland i galleriet, Vi møter kunstneren Ruth Roland utenfor hennes atelier...
Artgate.no, Kranegalleri.no, Ruthroland.net, Rutholand.blog,
Lignende tråder
-
Thyroidea og kunst! En utstilling som handler om vår kjertel.
Av Mod i forumet Om forumet genereltSvar: 0Siste melding: 04-05-09, 00:27 -
GLANDULA THYREOIDEA D12,noen som vet...?
Av atv i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 6Siste melding: 08-02-08, 11:07 -
Meldte meg ut av Thyreoidea forbundet.
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 8Siste melding: 20-01-08, 19:06

Svar med sitat
Bokmerker