Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
21-04-11, 12:44 #16
Sv: Aktuelt med kombinasjonsbehandling?
Tusen takk for svar! Jeg skrev feil. Jeg har byttet til noe som heter Balansert Mega-B-Stress fra Solaray. Tar 1 kapsel per dag som inneholder B1, B2, B3, B5, B6, B8, B9, vitamin C, magnesium og 9 mcg B12.
Spurte både forrige og nåværende fastlege ang. den siste B12-verdien, og begge mente at den var bra. Merkelig... Det eneste jeg ønsker er å finne ut hvorfor jeg er så trøtt og slapp, og jeg kjøper ikke begrunnelsen med "midtlivskrise", depresjon e.l...
Skal nok høre på deg og kjøpe et tilskudd med mer B12.
Jeg vet ikke om det er legen eller labben som er rotete. Kanskje labben første gang, for man tar vel ikke 4 glass med blod bare for å måle D-vitamin. Sist gang var det nok legen som glemte å bestille B12... Tror jeg må finne en ny fastlege igjen, men må undersøke litt grundig først - man kan jo bare bytte to ganger i året, og jeg har allerede byttet én gang...
Lignende tråder
-
fT4 v/ kombinasjonsbehandling
Av Bittebitt i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Kombinasjonsbehandling, Norsk ministudie
Av Hansen i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 30-04-09, 12:26 -
Kombinasjonsbehandling
Av Maia i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 22Siste melding: 26-02-07, 14:52 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker