Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Threaded View
-
17-04-11, 21:51 #25
Sv: Dosering av ERFA under graviditet. Legene mener jeg skal minske dosen. HJELP!
Hej Vilje. Jeg ser at du søger endokrinolog Trondheim som har kunnskap om Armour / Erfa. Men har du tid til at vente på tilbagemeldinger? Jeg mener at huske andre fra Trondheim søgte efter samme som du, men jeg mindes ikke om nogen af dem lykkedes. Måske kunne du spørge på det apotek hvor du får din Thyroid udleveret, om der er andre læger der udskriver Thyroid i Trondheim? Ellers gentager jeg blot hvad jeg allerede skrev til dig i går. Det ville jeg i hvert fald selv gøre, hvis jeg var gravid eller hvis min (sviger)datter var.
Krydser fingre.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Dosering av erfa thyroid
Av coco i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 46Siste melding: 04-09-11, 21:55 -
Pakningsvedlegget til Erfa? Om dosering.
Av Fanteri i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 01-08-10, 11:41 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59

Du bør slet ikke konsultere en endokrinolog! Ej heller din egen læge, i denne situation. Ingen af dem er kvalificeret til at bære "ansvaret" for din graviditet.
Svar med sitat

Bokmerker