Hej Vilje. Jeg ser at du søger endokrinolog Trondheim som har kunnskap om Armour / Erfa. Men har du tid til at vente på tilbagemeldinger? Jeg mener at huske andre fra Trondheim søgte efter samme som du, men jeg mindes ikke om nogen af dem lykkedes. Måske kunne du spørge på det apotek hvor du får din Thyroid udleveret, om der er andre læger der udskriver Thyroid i Trondheim? Ellers gentager jeg blot hvad jeg allerede skrev til dig i går. Det ville jeg i hvert fald selv gøre, hvis jeg var gravid eller hvis min (sviger)datter var.
Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Vilje Du bør slet ikke konsultere en endokrinolog! Ej heller din egen læge, i denne situation. Ingen af dem er kvalificeret til at bære "ansvaret" for din graviditet.

Du må i en fart finde en speciallæge i gynækologi og obstetrikk eller bedre måske? Kontakt Instituttgruppe for gynekologi og obstetrikk: "Faggruppen ved Kvinneklinikken består av 12 akademiske stillinger (2 hovedstillinger og 10 bistillinger) og en sekretær. Gruppen gir undervisning i gynekologi og obstetrikk. Forskningsaktiviteten er stort sett begrenset til gynekologi og obstetrikk, delvis overlappende, og delvis tverrfaglig med andre faggrupper slik som pediatri, morfologi (patologi) og endokrinologi. I obstetrikk forskes det på fostermedisinske emner, metoder for termin- og vekstbestemmelse, og svangerskapsrelaterte studier med vekt på preeklampsi, overtid, endokrinologiske problemstillinger som påvirker svangerskap, mm." Til højre "på linket" finder du kontaktoplysninger hvor du kan ringe eller skrive.
Krydser fingre.