Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Threaded View
-
16-04-11, 08:07 #21
Sv: Dosering av ERFA under graviditet. Legene mener jeg skal minske dosen. HJELP!
Hei Vilje

Jeg var ikke gravid men følte meg dårlig så jeg fikk tatt prøver.
Prøvene viste dalende Ft4 og TSH på 0,01. Legen min mente derfor jeg var overdosert men var litt i tvil for Ft4 var blitt lavere, hun kontaktet derfor endokrinolog på sykehuset som bekreftet at med så lav TSH så var jeg overdosert. Jeg fikk beskjed om å kutte ut medisinen helt i en uke.
Etter en dag og to dager så var jeg så dårlig at jeg trodde jeg skulle stryke med... I fortvilelsen sendte jeg en mail til Aker vedrørende referanseverdiene når man tar Erfa/armour og svaret jeg fikk er det Ruth henviser til tidligere i tråden. Jeg tok med svaret jeg fikk til legen og begynte gradvis å ta medisin igjen, men jeg mistet 4 mnd. av mitt liv før jeg var noenlunde igjen. Legen min beklaget at hun hadde tatt feil men at hun stolte på endokrinologen.
Jeg har dessverre mistet originalen av mailen i et PC crash men det er andre på forumet som har fått den videresendt tidligere. Kanskje noen kan sende den til deg slik at legen din kan få se denne?!
Pass på deg selv, at TSH er lav betyr ikke at du er overdosert i hvert fall
Lignende tråder
-
Dosering av erfa thyroid
Av coco i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 46Siste melding: 04-09-11, 21:55 -
Pakningsvedlegget til Erfa? Om dosering.
Av Fanteri i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 01-08-10, 11:41 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker