Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Threaded View
-
15-04-11, 20:45 #31
Sv: Dosering av ERFA under graviditet. Legene mener jeg skal minske dosen. HJELP!
Hei Vilje
Jeg husker dessverre ikke hva verdiene mine lå på under svangerskapene mine. Kan ha vært en 13-14, tror jeg. Dessverre begynner din historie å ligne mye på min. Jeg hadde nemlig hyperemesis under begge svangerskap. Dvs ekstrem svangerskapskvalme. Med barn nr 2 lå jeg 15 døgn på sykehus med intravenøs ernæring. Det var verre når jeg ventet nr 2 enn nr 1 fordi jeg da hadde et barn å ta hensyn til under graviditeten. Når man spyr første halvdelen av svangerskapet bruker man gjerne neste halvdel til å komme seg til hektene. Svimmelhet, utmattelse, lavt blodtrykk osv. Håper ikke kommentarer her har fått deg til å tvile på at det er et faktum at dosen skal økes under svangerskap. Skal se om jeg klarer å finne en link til deg. Og igjen...bytt lege.
Her står det at behovet for medisisner øker i snitt med ca 45% når man er gravid. Dette skulle være en solid og seriøs referent som du kan bruke, og som bekrefter det Anisa sier. De fallende blodprøvene dine er en ytterligere bekreftelse.
Ring evt Koren Dahl på Aker sykehus som kanskje er villig til å bekrefte utsagnet som de andre linker til vedrørende TSH. Legg gjerne frem din fortvilelse og si at du har ingen andre å spørre fordi kompetansen på thyroide medisiner er liten.
Husk likevel at barrnet tar det det trenger. Det er du som mor som blir skadelidende. Men så må du også huske at barnet også trenger mor.
Lignende tråder
-
Dosering av erfa thyroid
Av coco i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 46Siste melding: 04-09-11, 21:55 -
Pakningsvedlegget til Erfa? Om dosering.
Av Fanteri i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 01-08-10, 11:41 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker