Sitat Opprinnelig skrevet av Jon Vis post
Så du mener at det er "skide trist" at andre er kritisk til at du fraråder gravide kvinner å høre på leger?
Næ.. det har jeg ikke gjort - "fraråder gravide kvinner å høre på leger". Jeg har netop rådet en gravid kvinde at finde bedre lægefagkundskab end den som nu skader både hende og hendes ufødte barn.

Det handler ikke om læger og deres tarv. det handler om LIV. Det handler om et barn der gerne skulle fødes sundt og rask, og om barnets mor, der helst ikke skulle blive mere syg under sin graviditet.

Ja, jeg mener at såfremt du ikke "bærer" forummet frem, ved at gøre det forummet er til for - at hjælpe hinanden - at dette diskvalificerer dig, især der de fleste af dine bidrag til dette forum var altid destruktive over for dem, der netop var ofre for lægefejl. På dette forum findes der ikke de lykkelige patienter behandlet af gode læger. De fleste på dette forum er ofre for dårlig lægeskik og dårlig lægebehandling. Derfor er dine bidrag malplacerede og forværrer den allerede eksisterende håbløshed bland de fejlbehandlede.

Gider du snakke videre om det, bliver det ikke med mig.