Viser søkeresultater 1 til 10 av 25

Threaded View

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    162

Standard Sv: Dosering av ERFA under graviditet. Legene mener jeg skal minske dosen. HJELP!

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Hej Jon. Du er så forudsigelig så det gør ondt! Jeg har allerede klokken 20:11 svaret dig på netop det indlæg du lige nu har postet her i Viljes tråd. Du kan læse mit svar her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=12405
    Ok. Så du mener at ditt råd - som anonym person på et forum - er bedre enn alle leger i hele verdens råd? Jeg mener ikke at jeg besitter alle legers kunnskap, men det må du logisk mene at du selv besitter, som a priori avviser alle legers råd?

Hva krangler du om her, egentlig? Om mine synspukter er horrible, eller om OP burde høre på andre leger? Hvis sistnevnte, bør du fremvise dokumentasjon på egen medisinske kompetanse - en kompetanse som bør strekke seg lengre enn å ha tatt en pille selv. Sistnevnte har de fleste av oss gjort, uten at vi blir kompetent av den grunn.

Jeg viste til reglene i forumet, som alle leserne må akseptere. Der står:

"Opplysninger og råd på dette nettstedet må aldri brukes i stedet for kontakt med, undersøkelse hos, eller behandling av lege og annet helsepersonell. Opplysninger og råd på dette nettstedet må heller ikke brukes som utgangspunkt for å stille diagnoser, endre medisin eller dose, eller avgjøre valg av behandling. "

Mitt innlegg må ses i lys av sitatet over.
    Sist endret av Jon; 15-04-11 kl 20:03 Begrunnelse: Innlegg flyttet til den rette tråden
    Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.

Lignende tråder

1. Endring på blodprøver
    Av kita1288 i forumet Blodprøver
    Svar: 15
    Siste melding: 07-02-11, 22:02
  2. Hvad enhver stofskiftepatient bør vide om Levaxin og Eltroxin!
    Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 8
    Siste melding: 04-01-10, 08:31
  3. Hvad enhver stofskiftepatient bør vide om Levaxin og Eltroxin!
    Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoer
  4. Hvad enhver stofskiftepatient bør vide om Levaxin og Eltroxin!
    Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
  5. Det begynner å skje noe
    Av JoJo i forumet Solskinnshistorier
    Svar: 1
    Siste melding: 07-08-05, 17:20

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine