Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
15-04-11, 19:11 #10
Sv: Enhver endring i dosering bør skje i samforståelse med legen.
Hej Jon
Dit sidste indlæg på forummet er dette:
Du har postet det d. 29. august 2008 kl. 22:45. Efter det var du fraværende, indtil i dag, hvor jeg ser på Onlinelisten, at du påbegyndte et svar til Vilje i tråden Dosering av ERFA under graviditet. Legene mener jeg skal minske dosen. HJELP!, hvor jeg har postet to "bastante" svar til Vilje i dag.
Efterfølgende ser jeg, ligeledes på Onlinelisten at du nu læser Retningslinjer for bruk av forumet og taget i betragtning, at hovedparten af dine indlæg på forummet handler om mantraen - "stol altid først på lægen, og ikke på hinanden" - forventer jeg at du vil kritisere forløbet af tråden til Vilje.
Det er bare skide trist, hvis det eneste der kan få dig til at logge på forummet igen, er kritik af de få af os, som bruger tid og hjerte på at hjælpe hinanden ud af den håbløshed, som ansvaret for alene ligger hos deres læger.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Endring på blodprøver
Av kita1288 i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 07-02-11, 22:02 -
Hvad enhver stofskiftepatient bør vide om Levaxin og Eltroxin!
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 04-01-10, 08:31 -
Det begynner å skje noe
Av JoJo i forumet SolskinnshistorierSvar: 1Siste melding: 07-08-05, 17:20

Svar med sitat
Bokmerker