Testosteron bør du ikke være overrasket over at jeg tar hvis du leser litt om hormoner. Alle hormonene henger sammen. Det kan bli feil å kun gi thyroid/tyroksin og cortisol. Jeg tror at det var en av grunnen til at jeg gikk lenge og var halvveis bra, men ikke bra nok, at min behandling kun var en altfor lav dose DHEA, thyroid og kortisol. verdiene på både testosteron og DHEA, tiltross for en lav dose DHEA, var veldig lave. Og dette er snakk om bittesmå doser. Jeg har lest om medisinske forsøk, hvor forsøkspersonene har fått 150 mg DHEA hver dag. det er en ganske høy dose! Jeg går på 25 mg, som er en fysiologisk dose. testosteron klarer jeg ikke regne ut hvor mye det er, det er en gele jeg smører på kroppen, men det er en bitteliten ert av en dose jeg tar hver dag. Og min dose som kvinne er mye mindre enn en mann ville fått.

VSL#3 kjøper jeg på apotek på resept. Den er dyr. Men jeg skal nok gå over til mer vanlig probiotika nå når siste boks er tømt. Ultra Clear er visst leverrensing.....Husk at du spør en amatør.....

Hvis du går inn på youtube, så har Thierry Hertoghe flere fine videoer hvor han blant annet snakker om testosterontilskudd hos kvinner, aldosterone osv. Anbefaler å lese boka, kanskje den finnes på et dansk bibliotek også!