Viser søkeresultater 1 til 8 av 8

Hybrid View

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Standard Sv: akkurat fått Hypothereose,noen som kan svare på litt forskjellig ?

Hei Bittan
    Velkommen hit. Jeg håper du hører på Ruth og griper tak i dette med en gang. Sannsynligheten er stor for at det er laktosen du reagerer på, så hvorfor vente en måned?

Medlem siden
    Apr 2011
    Meldinger
    8

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
    Hei Bittan
    Velkommen hit. Jeg håper du hører på Ruth og griper tak i dette med en gang. Sannsynligheten er stor for at det er laktosen du reagerer på, så hvorfor vente en måned?

Jeg tror faktisk jeg skal bestille meg en time på volvat Tror ikke jeg skal gå noe særlig lenger ned i grøfta enn jeg føler meg nå, dette har vart i flere år, men i mildere grad. Legen mente jeg kanksje hadde bedre blodprøver igjen om en mnd . Er lit usikker, men er ikke sikker på om dissse prøveresultatene er dårlige heller ?

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Vet du hva slags FT4 du hadde før du ble syk? problemet er at vi ligger overalt i referanseområdet, varierer fra lab til lab, men ca 9-20 er vanlig. Hvis du hadde en FT4 på 20 da du var frisk, er det dit du skal. la den på 12 da du var frisk skal du dit osv. det er en lang periode med å øke dosen du har foran deg. 1.6 mikrogram pr kg kroppsvekt er vanlig regning for å finne medisindose. men kanskje har du allergier, matintoleranse etc som gjør at tarmen ikke tar medisinen opp bra nok, da vil du trenge høyere dose.

Hvis du først vurderer Volvat, kan du jo også lure på en lege med initialene DS på Heggeli helhetsmedisin i Oslo? Da må du være innstilt på at tarm etc tas med i beregningen. Vi er mange som har gått fra å være syke til å bli friske og velfungerende hos ham. Men det kan koste deg endel. Alt fra 10 000 - 40 000 det første året. For noen av oss har det vært verd det, å få livet og helsa tilbake. Lykke til!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

1. Jeg har akkurat fått diagnosen kreft i skjoldbruskkjertelen
    Av eulalia i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelen
    Svar: 4
    Siste melding: 10-08-10, 19:56
  2. Jeg har fått Erfa!
    Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 11
    Siste melding: 03-07-10, 16:17
  3. Svar: 10
    Siste melding: 31-08-08, 16:12
  4. Akkurat som om jeg går i koma...