Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
07-04-11, 10:24 #7
Fra lavt til Graves til lavt...
Hjelp,
Eg ble diagnostisert for lavt stoffskifte for tredje gang i mars 2010 (tidligere ganger -99 og 2004 med Levaxin som eg stoppede med), fikk Eltroxin (bor i Danmark). So fikk eg det dårlig med Eltroxinen, vont i beina, hjertebank, svettinger etc, viste seg eg hadde en TSH på <0.01 og høyt T4 (eller T3, husker ikkje nå). Eg hadde og antikropper som viste på Graves sykdom. Greitt, så kom eg på Thycapzol og Propranolol. Men så nå mars/april har eg følt meg dårlig igjen, vont i fingerledd, hodepine etc og det viser seg nå at stoffskiftet er for lavt (har ikkje fått resultatene ennå) og muligens er også B-12 for lavt. Er ikkje på medisin i øyeblikket, de tog meg av Thycapzolen.
De mener nå at eg ska snakke med min fastlege og be om henvisning til en giktlege! Neste blir vel psykolog...
Aner ikkje ka eg ska gjøre eller ka eg ska forlange av legen. Hvordan kan eg ha Graves men allikevel ikkje stå på medisin? Ska på samtale til legen om få dager men aner ikkje ka eg ska spørja om - noken med liknende historie som kan gi meg litt innspill?
Helsinger og varme tanker til alle som lider av stoffskifteproblem og leger som ikkje svarer ordentlig. Catharina, svensk bosatt i Danmark, tidigare i Norge

For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
Av brits i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 80Siste melding: 16-08-08, 19:32 -
Graves. Fikk radioaktivt jod og lavt stoffskifte.
Av Klara i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 33Siste melding: 29-11-07, 11:57 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat
Bokmerker