Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Binyretretthet???
Threaded View
-
06-04-11, 14:05 #7
Sv: Binyretretthet???
Jeg vil ikke gi meg ut på gjetting, Aud! Jeg er ikke kvalifisert. Men et bredt spekter av blodprøver kan være en god start. Så gjelder det i neste omgang å tolke dem godt.
Når kom depresjonen da? Før eller etter at du startet med stoffskiftemedisiner?
Kanskje du i stedet trenger et bredere spekter av skjoldbruskkjertelhormoner, ev andre hormoner? Anbefaler å lese boka til Hertoge (se venstre sidebar på forummets forside, den finnes på dansk, fjernlånes på bibliotek, helt gratis).
For min del ser det ut til at depresjonen (om det var det og ikke kroppens skrik etter noe den manglet) forsvant etter at jeg fikk T3 i form av thyroid. Mange har opplevd det samme. Vi får antidepressiva i mangel av annet. Fordi det ikke er nok kunnskap, tenker jeg. Er det virkelig så mange flere mennesker i dag som er deprimerte enn for ti, tyve eller femti år siden? Veksten av disse tablettene har vært kollosal.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Binyrebarksvikt vs binyretretthet
Av username i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 03-02-11, 23:20 -
DHEA og binyretretthet.
Av Jeanette Ws. i forumet DHEASvar: 4Siste melding: 01-07-10, 18:40 -
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Har jeg binyretretthet?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 25-03-10, 10:20

Svar med sitat

Bokmerker