Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
05-04-11, 12:08 #9
Sv: Går en ned i vekt ved oppstart med Levaxin?
Hei.
For mitt vedkommende la jeg på meg ca 6 kg (10% av kroppsvekten) de siste fire månedene FØR jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte og begynte med Levaxin. Følte at vekten gikk opp hver uke selv om jeg spiste ganske sunt og trente regelmessig. Men vektøkningen stoppet faktisk allerede etter et par uker med Levaxin, så i mitt tilfelle var det jo selve sykdommen som ga vektøkningen og Levaxinen som stoppet den.
Jeg har i løpet av 1 år med Levaxin gått ned ca 1 kg totalt, selv om jeg trener regelmessig og følger med på hva jeg spiser uten å bevisst slanke meg eller være på diett.
Det viktigste for meg i tillegg til at de andre sykdomssymptomene ble redusert var at vektøkningen stoppet, og det gjorde den altså når jeg fikk Levaxin.
Men jeg tror ikke man bør ha så veldig store forhåpninger om at man "blir som før" og får høy forbrenning med en gang - tror det kan ta lang tid.... Dessuten er det jo som flere skriver her inne veldig individuelt - noe opplever vektøkning og andre det motsatte.
Lykke til!
Lignende tråder
-
Oppstart Levaxin, oppfølging og fungering
Av Qa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 47Siste melding: 06-05-10, 08:54 -
Oppstart av Levaxin...
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 29-05-08, 13:24 -
Kvalme som følge av oppstart på Levaxin?
Av vekten02 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 27-03-08, 12:58 -
Oppstart på Levaxin
Av mohaienne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 29Siste melding: 07-06-07, 09:27

Svar med sitat
Bokmerker