Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
30-03-11, 15:55 #12
Sv: Hashimoto's. Thyroid-S. Binyretræthed
Hej.
Jeg husker situationen ganske tydeligt, for jeg var ikke glad for det radioaktive.
Dagen efter jeg havde drukket det radioaktive jod, blev min skjoldbruskkirtel udefra testet af en geigertæller, som så bippede, fordi nu var skjoldbruskkirtlen radioaktiv = så var den i stand til at optage jod.
Jeg var indlagt i en uge, og de lavede masser af undersøgelser, på hjerte, blodprøver etc. Jeg blev sendt hjem med beskeden om at jeg var helt rask, men meget følsom, og derfor ville jeg i bestemte situationer få "nervøst hjerte".
Antistoffer, det ved jeg ikke. Orker ikke lægeverdenen ( der er løbet meget vand i floden siden den tur med det radioaktive, da jeg var i tyverne).
Nu er jeg jo ikke længere totalt sitrende som dengang, jeg blev tung, tung, tung, og "Armour" har hjulpet mig rigtig meget, men ikke helt.
Jeg har diagnosticeret mig selv, læst en hel masse osv. og de blodprøver jeg fik taget 3 måneder efter jeg startede på Armour thyroid, de var så fine, alt var blevet bedre og fint, levertallene, kolesterolet og først og fremmest var den meget høje TSH faldet ned til under 1. ( det var første gang lægen ville gøre noget for mig, for nu syntes han det så ud som om jeg havde for højt stofskifte - der var et andet tal der var 24, og det syntes han skulle være 10).
På en eller anden måde er det skiftet, for hvis jeg havde for højt stofskifte dengang, så er det i hvert fald for lavt nu.
Lignende tråder
-
Test dig selv for binyretræthed (iris-testen)
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 06-03-12, 08:00 -
Hårmineralanalyse og binyretræthed
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 2Siste melding: 05-02-12, 11:29 -
Kan ikke øge dosis pga binyretræthed?
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 08-01-10, 11:56 -
Binyretræthed, søvnmangel, cortisol, melatonin, DHEA m.m.
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 30-11-09, 17:35 -
Adrenal-Thyroid Connection - binyretræthed
Av ninus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 20-02-08, 20:38

Svar med sitat
Bokmerker