Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Veldig opp og ned
Threaded View
-
29-03-11, 17:01 #3
Sv: Veldig opp og ned
Takk for svar, det er godt å høre at jeg ikke er den eneste selv om jeg skulle ønske at ingen hadde det slik:-D
Men det er noen ganger så ille at jeg tenker jeg er på vei til å bli gal, nesten som om det er to personer av meg.
Det går nå ellers veldig bra her i Egypt, jeg har jo fått meg et nettverk med gode venner men må nok etterhvert finne på mer å gjøre så jeg ikke blir sittende inne så mye. Jeg er en person som trenger å ha noe å gjøre så etterhvert som jeg blir bedre og bedre (for det blir jeg) så finner jeg nok også mer å gjøre:-D
Har jo såvidt begynt med å lære arabisk, foreløpig bare to timer en gang i (og det er bare så deilig). Klarer å vaske leilighet uten problemer, lage mat og gjøre andre ting samme dag, så livet er mye bedre. Kunne nå bare denne psyken spille litt mer på lag nå så blir det ganske så topp egentlig:-D
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Lurer veldig??
Av Lutitia i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 05-03-09, 19:30 -
Hypothyreose. Velregulert på levaxin. Veldig overvektig.
Av mokki i forumet Lavt stoffskifteSvar: 86Siste melding: 01-10-08, 20:54 -
hei, veldig ny
Av kokkelærling i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-04-08, 10:00 -
Nå går det brått veldig dårlig.....
Av Nettverk i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 4Siste melding: 12-02-08, 18:01

Svar med sitat

Bokmerker