Viser søkeresultater 1 til 10 av 39

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Aminosyrer

Det betyder bare, at visse aminosyrer er udvundet af soyaprotein, altså i ren form. Jeg går selv langt udenom soya, men når en bestanddel i et kosttilskud hedder "soya-derivat" bruger jeg det alligevel. F.eks. kan jeg ikke tåle mælk, men Whey Protein Isolate er udvundet af mælk - en bestanddel af mælk, der er jo en slags "tredje stof" og giver mig ingen problemer. Fordi noget er "soya-derivat" betyder det ikke, at det indeholder de stoffer fra soya, som undertrykker thyroxin, eller et soya-allergen, som nogen kan være allergisk over for. Lige som glukosamin udvundet af skaldyr, indeholder ikke det stof som folk er skaldyr-allergiske over for, selv om man oplyser om det.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Branched Chain Amino Acids http://www.iherb.com/Now-Foods-Branc...les/11705?at=0 - inneholder derimot ikke soya.
    Den indeholder kun 4 aminosyrer, hvorimod Aminio Complete indeholder 9 essentielle og 12 ikke-essentielle - altså forskellige aminosyrer udvundet af forskellige råstoffer.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Thumbs up Sv: Aminosyrer er mat

Det var jo godt nytt for meg da, Anisa
    Den boksen er jo svær og koster sine $$ - så da hiver jeg kapslene innpå
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Red face Skremt av soya - igjen ;-D

He-he
    Nok engang har jeg "oppdaget" at det står soya på innholdsdeklarasjonen til Amino Complete

Og igjen redder den avanserte søkefunksjonen meg, for jeg husker at Anisa svarte meg engang vedrørende når det kunne stå soya -
    og at det alikevel var grei skuring å innta.

At produktet var akkurat det samme som jeg fikk svar på forrige gang var jo litt morsomt, da...
    men på den annen side viser det at hukommelsen fremdeles ikke er hva den var
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Aminosyrer er mat
    Av Anisa i forumet Aminosyrer
    Svar: 35
    Siste melding: 15-05-11, 14:26

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder