Viser søkeresultater 11 til 20 av 28
Threaded View
-
17-03-11, 21:40 #22
Sv: Hvilke blodprøver bør jeg ta?
Var hos legen i dag og spurte bl.a. om de har tatt TF3 tidligere, for jeg har aldri hørt om det fra dem.
Det viser seg at i de to og et halvt årene jeg nå har gått på levaxin og vært sykemeldt /arbeidsavklaring har de kun sjekket FT4 og TSH....ingen andre tester i det hele tatt. Jeg aner ikke om jeg har antistoffer eller ikke
Hun som tok blodprøve mente at det var legen som bestemte om det skulle tas noe mer, så hun skulle høre med henne senere. Men hun viste meg skjemaet for blodprøver og sa at siden FT4 og TSH står samlet før FT3, så var ikke FT3 så viktig.
Aner ikke hva de kom frem til, men fikk beskjed om å ta med urinprøve (for første gang) når jeg har time 1.april.
Er det vanlig og bare sjekke TSH og FT4?
Hvor finner jeg det innlegget?
Lignende tråder
-
Uventet effekt af Liothyronin på type 2 diabetes
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 1Siste melding: 21-03-11, 13:40 -
Diabetes type 1 og lavkarbo, ressurser? (Ikke stoffskifte)
Av Rosin i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 21-02-11, 23:01 -
LADA. Latent Autoimmune Diabetes of Adulthood: Diabetes Type 1½
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 0Siste melding: 06-07-10, 11:58 -
Hypothyreose. Type 2? Skeptisk
Av mojavi i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 118Siste melding: 29-11-09, 11:54

Svar med sitat
Bokmerker