Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
18-03-11, 09:31 #15
Sv: Synstap og innsnevring av synsfeltet
Jeg går ut i fra at det er vurdert om din diabetes er skyld i ditt synstap? Det vi vet er jo at hypothyreose kan påvirke nervebanene ellers. Selv sliter jeg med det jeg tror er tynnfibernevropati (og her står hypothyreose som en årsak), som gir seg utfall i nervesmerter i hender og føtter som kan minne om noe revmatisk. Samt at jeg i høst hadde endel svelgproblem (jeg har ikke struma) som jeg tror er nevrologisk. Blir jo ikke tatt alvorlig da for jeg har jo så fine prøver.
Hadde jeg vært i dine sko hvor du kanskje risikerer å miste synet, hadde jeg ikke nølt med å prøve naturlig thyroid (Erfa, Armour osv) Dette påvirker hyporthyreosen på en helt annen måten enn levaxin og mange får et nytt liv. Etter år på disse medisinene er det folk som enda merker gradvise bittesmå bedringer i sine hypothyeose symptomer. Det tar med andre ord tid og det er overhodet ingen garantier for at dette vil hjelpe synet ditt. Men jeg regner med du synes det er verdt et forsøk?
Lignende tråder
-
Uventet effekt af Liothyronin på type 2 diabetes
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 1Siste melding: 21-03-11, 13:40 -
Diabetes type 1 og lavkarbo, ressurser? (Ikke stoffskifte)
Av Rosin i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 21-02-11, 23:01 -
LADA. Latent Autoimmune Diabetes of Adulthood: Diabetes Type 1½
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 0Siste melding: 06-07-10, 11:58 -
Hypothyreose. Type 2? Skeptisk
Av mojavi i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 118Siste melding: 29-11-09, 11:54

Svar med sitat
Bokmerker