Viser søkeresultater 1 til 10 av 79
Threaded View
-
21-03-11, 19:35 #23
Sv: Idiotforklaringer
Ja, på god morgen, Norge var det også et sånt innslag, der en lege sa at "stoffskifteproblemer er veldig lett å behandle". Jadda! Hun hadde vel ikke tenkt det samme hvis hun hadde hatt det selv. Jeg ble så sint og så lei meg, jeg følte at vi alle blir skikkelig urettferdig behandla hele tida. Akkurat som vi er dumme og late fordi vi fortsetter å være slitne og ha dårlig hukommelse når vi får medisin og burde vært helt friske! Jeg syns det er en fornærmelse å måtte høre sånt hele tida. Til og med fra folk med stoffskifteproblemer. Jeg har lest på nettet fra folk som sier ting som "Levaxin/Armour osv. funker fint på meg, jeg har det som før", ja, det er fint for deg, men ha forståelse for at det ikke er sånn for alle.
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Idiotforklaringer på lavkarbo
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 5Siste melding: 09-10-11, 18:23 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker