Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
21-03-11, 15:51 #4
Sv: "Spis lykkepiller eller mist sygedagpenge"
Du har helt ret Nielsigne
Jeg vil vente til jeg er raskmeldt og så bede om at få det slettet fra mine papirer - hvor irriterende/nedværdigende det end er så er jeg afhængig af at vi ikke bliver for uenige, så indtil vidre er jeg nok nød til at sluge et par kameler
Når jeg tænker over det så var det overfor den samme sagsbehandler jeg hårdnakket var nødt til at argumentere for at jeg ikke skulle begynde på lykkepiller. Jeg var sygemeldt med stress - sagsbehandleren kunne absolut ikke forstå at jeg ikke fik lykkepiller. Til sidst kiggede jeg hende ind i øjnene og sagde at jeg ifølge min læge og mig selv havde stress og ikke en depression - derfor ville jeg ikke have piller. Men jeg husker at det tog tid og kræfter at overbevise
Men der er nok andre der har givet efter - det er tragisk
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
Lignende tråder
-
Når huden svier, "brænder" og gør ondt: Allodynia eller Alodyni
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 01-03-15, 08:51 -
Lavt stoffskifte eller bare han en rekke "tilfeldige" plager?
Av Cherry i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 09-01-11, 09:50 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker